Dag 1: de Klundert Denver - Reisverslag uit Bennettsville, Verenigde Staten van Sander Driesse - WaarBenJij.nu Dag 1: de Klundert Denver - Reisverslag uit Bennettsville, Verenigde Staten van Sander Driesse - WaarBenJij.nu

Dag 1: de Klundert Denver

Door: santas

Blijf op de hoogte en volg Sander

29 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bennettsville

Jeetje heb je vakantie gaat je wekker om 5 uur. Door schoonvaders opgehaald en hop naar station Lage Zwaluwe. We gaan eens kijken of we met de trein zonder problemen kunnen aankomen op Schiphol. Zo gezegd zo gedaan...deel 1 van de reis verliep uitstekend. Om 7:15 uur waren we op Schiphol, zonder rij inchecken en zonder problemen door de douane. Ruim 2 uur voor vertrek was alles geregeld. Precies op tijd vlogen we naar Frankfurt. Onze tussenstop. Daar even een uur rond gehangen en weer vlogen we precies op naar Denver. Bijna 10 uur later kwamen we aan. De Amerikaanse douane werkt ietsje anders. Vingerafdrukje hier fotootje daar. Nog een vingerafdrukje hier en een fotootje daar. Een kleine ondervraging wat je allemaal komt doen. Tja je moet wat over hebben voor een stempeltje in je paspoort. Op Denver airport onze huurauto opgehaald en 23 uur later (vanaf het moment dat de wekker ging) lagen we op bed. Voor Amerikaanse begrippen erg vroeg (8:00 pm), maar voor onze Nederlandse begrippen 04:00 uur de volgende dag. Het is in Denver 8 uur vroeger. Heerlijk geslapen op onze kingsize bed. Morgen staat onze eerste autorit op de planning via de Rocky Mountains naar onze volgende stop in Cheyenne.

• 02 September 2016 - 15:26

Jasper En Stefanie :

Fijn dat alles zo goed verlopen is. Werd San (zoals meestal) extra gecontroleerd?
    Geniet ze darlings xxxxxxxx

• 02 September 2016 - 16:38

Santas:

Bij de Nederlandse douane ff extra fouilleren, maar in Amerika mocht hij zo naar binnen.